Το Facebook είναι ο κυρίαρχος πρωταθλητής των ιστότοπων κοινωνικών μέσων, όπου οι άνθρωποι συνδέονται στο διαδίκτυο. Το Facebook έχει εξελιχθεί σε χώρο όπου οι επιχειρήσεις μπορούν να διατεθούν στην αγορά μέσω αλληλεπίδρασης με πελάτες και αυτό προώθησης.
Είτε έχετε μεγάλη εταιρεία ή μια μικρή τοπική επιχείρηση, το Facebook είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ για να ενημερώνετε τους πελάτες, την ταυτότητα της επωνυμίας και να διευρύνετε την εμβέλεια σας μέσω της καταχώρισης προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά και μέσω της κοινοποίησης συνδέσμων, εικόνων Μοιραστείτε εικόνες, συνδέσμους, βίντεο κοινωνικής δικτύωσης, οτιδήποτε άλλο, αρκεί να είναι συνδεδεμένο με την επιχείρησή σας και φαίνεται σαν κάτι που θα απολάμβανε το κοινό-στόχο σας.
Οι δυνατότητες διαφήμισης στο Facebook περιλαμβάνουν δεδομένα χρηστών του Facebook που σχετίζονται με την ηλικία, την τοποθεσία, την εκπαίδευση τα ενδιαφέροντα με ενσωματωμένα εργαλεία μέτρησης απόδοσης διαφήμισης
Το κόστος διαφήμισης στο Facebook μιας επιχείρησης μπορεί να διαφέρει πολύ ανάλογα με τις επιλογές στόχευσης και τον ανταγωνισμοί χρήση της διαφήμισης Facebook για την αύξηση των “Μου αρέσει” μπορεί να είναι πολύ επωφελής ,μόλις ένας χρήστης αρέσει στη σελίδα σας, ουσιαστικά γίνονται οπαδοί της σελίδας και οι αναρτήσεις σας θα εμφανίζονται στη ροή ειδήσεων στο Facebook. Εκεί έρχονται οι Προωθούμενες αναρτήσεις που αυξάνουν τις πιθανότητές σας να εμφανίζονται στη ροή ειδήσεων ενός χρήστη. Οι προωθημένες δημοσιεύσεις του Facebook εμφανίζονται στους υπάρχοντες θαυμαστές.
Οι χορηγίες Stories επιδιώκουν να αξιοποιήσουν την ιδέα μάρκετινγκ «από στόμα σε στόμα». Ο στόχος των Ιστοριών χορηγίας είναι ο χρήστης να κάνει την ίδια ενέργεια με τους φίλους του. Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να επιλέξουν επισημάνσεις , μου αρέσουν , Οι χορηγίες Stories παίρνουν προτιμώμενη θέση, ικανές να εμφανίζονται σε ροές ειδήσεων και στη δεξιά γραμμή. Οι Ιστορίες χορηγίας είναι επίσης η μόνη διαθέσιμη μορφή διαφήμισης σε κινητές συσκευές.
Το Facebook ισχυρίζεται ότι οι Ιστορίες χορηγίας έχουν 46% υψηλότερα CTR και 20% χαμηλότερα CPC από τις κανονικές διαφημίσεις στο Facebook, καθιστώντας τα μια πολύ σοβαρή στρατηγική για μάρκετινγκ στο Facebook.
Το Facebook Open Graph επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επισημάνουν τη δράση ενός χρήστη με την εφαρμογή τους. Δισεκατομμύρια αλληλεπιδράσεις δημοσιεύονται με το Facebook Open Graph κάθε μέρα.
Επικοινωνήστε μαζί μας και λάβετε περισσότερη βοήθεια για τη βελτίωση των διαδικτυακών διαφημιστικών σας καμπανιών